שם הכותב: תאריך: 06 דצמבר 2014

מגמות מרכזיות טכנולוגיות

נגישות וזמינותבכל מקום ובכל זמן. מספיק שיש חיבור לאינטרנט ואפשר להגיע להכול.

ניתוק הקשר בין תוכן למיקוםלא חייבים להיות בניו יורק כדי להנות מהטיים סקוור או לקנות דברים מסין.

תוכן שנוצר על ידי גולשיםקל יותר ליצור וקל יותר לשתף לכולם. היום צייר יכול לצייר ולסרוק ולהגיע עם התוצר שלו לכל העולם.

שיתופיות היכולת לשתף חומרים בין משתמשים

חווית משתמש עשירה וניתנת להתאמה אישיתכל אחד בוחר מה מעניין אותו וכל המידע נגיש לו במרחק כפתור.

שליטה בצריכת המדיהכבר לא צריך טלוויזיות שיקבעו מה נראה מתי, היום הכול נגיש באינטרנט ואדם יכול לבחור מה הוא רוצה לראות, מתי ואיפה.

 

כתוצאה מהשינויים האלה הצרכן הפך ממבודד למקושר, מלא מודע למודע ומפסיבי לאקטיבי:

הצרכן המקושר

הצרכן מסוגל ליצור קשר מהיר וזמין יותר עם הפירמה ועם צרכנים אחרים. הוא שייך לרשת של צרכנים יודע מי עוד קנה מוצרים דומים.

לצרכן נגישות רבה יותר למוצרים שבעבר לא יכול היה להגיע אליהם, כולל מעבר לים. יש לו יכולת למצוא את המוצר המתאים לו ביותר והזול ביותר כמעט בלי מגבלות של זמן ומקום.

המשמעות עבור המשווק:

עליו לתת מענה זמין ומיידי והוא מתמודד עם תחרות גדולה יותר ולכן יש צורך להציע גיוון ולהתעדכן במה שמציעים המתחרים. עליו לייצר התנסות ושיתוף בין הצרכנים על מנת להגדיל את נתח השוק.

 


 

שייך לנושאים: התנהגות צרכנים


תשע − 7 =

תואר ראשון
תואר שני
מרצים